بهترین سیستم مدولار برای من کدام است؟

Write By: admin Published In: Created Date: 2016-05-27 Hits: 2466 Comment: 0

کودک شما در شرف به دنیا آـمدن است و شما هنوز نمیدانید بهترین انتخاب برای خرید مجموعه مورد نیازتان کدام است

کودک شما در شرف به دنیا آـمدن است و شما هنوز نمیدانید بهترین انتخاب برای خرید مجموعه مورد نیازتان کدام است.. چگومه در بین چندین گزینه و اینهمه تنوع تصمیم خواهید گرفت؟ در اینجا یک توضیح خلاصه برای کمک به انتخاب خود را خواهید یافت.

سیستمهای مدولار پگ پرگو بهترین گزینه برای آغاز سفر شما با کودک خود از بدو تولد می باشد. ترکیب محصولات مختلف از قبیل صندلی ماشین، بدنه و صندلی کالسکه، سبد حمل، ساک لوازم و کریر در مجموع قیمت خرید بهتری را به شما داده، و این تنوع کالا بسیاری از نیازهای شما را برآورده  میکند.
برای جلب رضایت سلیقه های مختلف مشتریان، پگ پرگو بدنه و اسکلت های متفاوتی را از قبیل بوک پلاس (Book Plus)، بوک پلاس اس (Book Plus S)، بوک پلاس  51 (Book Plus 51)، و مدلهای جدید بوک پلاس 500 (Book Plus 500) و طراحی کرده است:  
 carrelli_pegperego
مهمترین فاکتور در انتخاب، تعیین نوع چارچوب کالسکه بین دو نوع عصایی (umbrella-fold) و کتابی (book-fold ) است. در حال حاضر تمام بدنه ها در مدلهای موجود در ایران کتابی  است، که با مشخصات زیر متفاوت شده اند:
 carrelli_pegperego_modulari
مدل Book Plus S، از بهترین مدلهاست، از مشخصات بارز این مدل، دسته های چرمی، چرخهای بسیار نرم و روان، طراحی بسیار شیک و خاص بوده که به محبوبیت این مدل افزاده است. این مدل در دو رنگ جت و سیاه – سفید و در سه نوع Completo،Sportivo ، PopUp موجود است.
مدل Book Plus 51 ، همانطور که از اسمش پیداست، فقط دارای 51 سانتی متر پهنا بوده، و به آسانی حرکت می کند. در هر فضای کوچکی حتی آسانسورهای کوچک به راحتی جا شده، و فضای بسیار محدودی در صندوق عقب خودرو اشغال می کند. فشردگی و ظرافت این مدل بسیار کارایی بالایی را به شما هدیه می دهد. این مدل در دو رنگ جت و سیاه – سفید و در سه نوع Completo،Sportivo ، PopUp موجود است.
مدل Book Plus از طراحیهای خلاقانه و جدید در سری تولیدات پگ پرگو است که گروه کالای متنوع مدل کتابی را تشکیل داد. در دو رنگ مشکی نقره ای و یا کلا مشکی ارائه می گردد. این کالسکه ظریف با کاربری بسیار خوب خود تنها با اشاره یک دست جمع و باز می شود و در انواع Completo،Sportivo ، PopUp موجود است.

 navetta_culla_PegPerego-300x93 copia
همانطور که تصویر نشان می دهد، چهار چوب هر سه مدل فوق، با دو نوع سبد حمل،  Navetta XL مناسب برای استفاده در ماشین و برای نوزادان از بدو تولد تا 10 کیلوگرم، نیز Navetta PopUp که برای جمع شدن، نیازی به جدا کردن آن از بدنه نیست. نوع ستی که انتخاب می کنید، نیز رنگ و نوع پارچه کاملا بسته به نوع سبد حملی است که انتخاب می کنید.
 carrelli_special_pegperego
  Book Plus 500مجموعه ای زیبا و شیک با طراحی فیات، متنوع با لوازم جانبی کامل، طرح ویژه پگ پرگوست.
Book Pure Modular  طرح جدید که از سال 2015 وارد بازار شد، با بدنه یک دست سفید، و دسته های طرح چرم یک ست فوق زیبا، کلاسیک و متنوع را به مشتریان ارائه می کند.
دو طرح فوق، از گروه طراحی های خاص و کلاسیک پگ پرگو بوده و امکان انتخاب خوبی را به مشتری می دهد.

Tags:

Leave A Comment

Captcha


Powered by Majid Ahmadi nia

کلیه حقوق کپی رایت متعلق به شرکت فزار تجارت نی نی دریا نماینده رسمی شرکت پگ پرگو در ایران می باشد